SÅ JÄVLA GLAD!!!!!

Jag har hittat ett boende i Borås, och det bästa är att jag kommer att dela lägenhet med en kollega. Detta kommer innebära att jag kommer kunna spara mer pengar, ha mycket närmre till jobbet, kommer inte behöva köra, inte ens ha en bil överhuvudtaget faktiskt. Jag är så jävla glad att ni kan seriöst inte tro det. Det är en sådan lättnad, jag gick runt på jobbet hela dagen idag och bara log. Det är som att någon lyft bort en stor tyngd från mina axlar. Ett orosmoln som förföljt mig de senaste veckorna är borta, och det är en så jävla skön känsla. 

Tjejen jag kommer bo med heter Johanna, som tidigare har bott ihop med sin syster i en trea. Nu ska hennes syster flytta, och för att Johanna inte ska behöva bli av med sin jättefina lägenhet ska jag flytta dit, eftersom jag ändå letar boende. En winwin situation så att säga. En annan kollega är väldigt intresserad av lägenheten jag har nu också, och om hyresvärden går med på det så kan han ta över denna. Vore inte helt fel det heller.

Ska nu skölja ur min hårfärg, sedan fira denna underbara dag med cola, chips och tvtittande. Fortfarande två arbetsdagar kvar innan jag är ledig igen, men det gör jag så gärna, nu när livet är så FANTASTISKT. 


Kommentarer
Postat av: Hans

STORT GRATTTTIIISSSS: Kram.

2012-10-21 @ 14:03:26
Postat av: Amanda

Men åh, vad bra! :'D

2012-10-23 @ 00:38:18
URL: http://bananacan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?

E-mail?

Har du en blogg?

Vill du slippa skriva dina uppgifter igen?

Kommentar:

RSS 2.0