Fredag

Idag hände det inte mycket. Hade pyjamas och latade mig till sen eftermiddag innan jag slutligen tog på mig kläder och begav mig till ICA. Trängdes järnet bland barn som skrek efter godis, tanter som fick i genomsnitt en meter i minuten och små tonårsungar som skulle köpa massor med dricka kvällen i ära.

Handlade det som kunde tänkas behövas och lite till. Köpte sånna där bollar till fåglarna som jag hängde upp på balkongen så de har något att äta också. 

Annars har inte mycket hänt. Imorgon är det dags för jobb igen, efter två dagars väldigt skön ledighet och jag känner mig ganska redo för det. Det är bara att köra på tills jag hittar något nytt, så det så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?

E-mail?

Har du en blogg?

Vill du slippa skriva dina uppgifter igen?

Kommentar:

RSS 2.0