Go go go!

Igår jobbade jag mellan nio och halv fem, jobbade över ett tag, men tiden gick så fort att det gjorde jag gärna. Idag är det halv ett till fem som gäller, och det gick så pass bra igår att det nästan känns roligt att sätta sig i bilen och köra dit. Förhoppningsvis går dagen fort idag också, för efter den här dagen är jag ledig tre dagar, såvida jag inte blir tilldelad de pass jag sökt om på tisdag och onsdag. Å ena sidan hoppas jag att jag får dem för pengarnas skull, men å andra sidan så gillar jag att vara ledig. Med tanke på att jag ska vara ledig två veckor i november så behöver jag jobba mycket nu för att inte svälta i december, men det ska nog ordna sig ändå. Jag ska lägga undan så mycket jag kan från lönen jag får imorgon efter jag betalat räkningarna och tågbiljetterna, så får vi ser hur det går. Jag är ju, som ni vet, ingen höjdare på att spara och hålla koll på grejer överhuvudtaget, men nu när jag bott här ett tag och har fått mer balans i alla räkningar och så vidare, så har det faktiskt blivit lättare. 

Dags att bege mig till Borås för att spendera ett par timmar där. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?

E-mail?

Har du en blogg?

Vill du slippa skriva dina uppgifter igen?

Kommentar:

RSS 2.0