Vilken dag

Igår var dagen med stort D. Flyttdagen. Tack och lov hade jag hjälp av Johanna, Amanda och Abs hela dagen. Vi hyrde släp och flyttade mina saker till Johanna, tog Abs saker med tillbaka till Ulricehamn, körde ett till lass av mina grejer. Vi käkade pizza och äntligen är all stress över den här jävla flytten över. Det jag har kvar att hämta är bara några grejer, tvn, micron och en hylla, vilka jag ska hämta imorgon efter jobbet hade jag tänkt.

Fick iordning litegrann av rummet nu idag, men jag har inte sovit ordentligt på flera nätter nu, så jag fixar till resten av det jag hinner imorgon, ska lägga upp bilder då med.

Nu ska jag sussa i sällskap med min nya kompis, Pojken. Vi fann varandra snabbt, tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?

E-mail?

Har du en blogg?

Vill du slippa skriva dina uppgifter igen?

Kommentar:

RSS 2.0