Live från tåget

Så, då var två veckors semester över. Tiden gick alldeles för fort, men kul var det. Träffa Frida, Jennifer, Niklas, Daniel, Max och Mimmi. Spela med Caisa, äta med pappa och Meya, vara uppe länge om nätterna och sova länge om dagarna. Inte laga någon mat eller någonting. Oj så skönt det var, men nu är det dags att återgå till det vanliga livet igen. Har massivt med jobb att ta hand om så fort jag kommer hem, flytt och så vidare, så de två sista veckorna i november kommer kännas rätt tuffa. Det ska nog gå bra dock, har snällt folk som lovat att hjälpa mig med min flytt. Jag ser väldigt mycket fram emot att få bo ihop med någon igen, det har varit väldigt tyst och ensamt i min lägenhet på sistone.

Lyckades sova någon timme, hopkurad som ett jävla miffo på säterna, och jag vet inte om det gjorde mig piggare eller tröttare. 5 timmar avklarade, cirka 9 timmar innan jag är hemma i lägenheten igen. Ska nog försöka somna om igen, så att tiden förhoppningsvis går fortare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?

E-mail?

Har du en blogg?

Vill du slippa skriva dina uppgifter igen?

Kommentar:

RSS 2.0