Oh lordy

Vilket möte. Folk blev så arga och folk blev ledsna, och det är en helt fantastiskt kaosartad arbetsplats jag jobbar på för tillfället. Man kan hoppas att mötet gav någonting och att det blir förbättring, men jag tvivlar starkt. Tanken på att bli assistent lockar inte riktigt lika mycket längre, om jag ska vara ärlig. 

Sa i alla fall upp min lägenhet idag, och som det ser ut nu så kommer Abs att flytta in i min lägenhet nästan så fort jag kommit hem från Övik, och det känns skönt som fan. Det verkar som att saker och ting löser sig allt eftersom här nu, lättnaden är obeskrivlig. Vi ska prata mer om det imorgon och åka till Majblommans och så vidare. I vilket fall som helst så kommer det här bli superbra, det är jag helt säker på. Jag är rätt nöjd med tillvaron just nu trots allt. Det hade helt klart kunnat vara värre.

Dags att krypa ner i sängen och lyssna lite på mysig musik innan det är dags att sova. Nattinatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?

E-mail?

Har du en blogg?

Vill du slippa skriva dina uppgifter igen?

Kommentar:

RSS 2.0