Hej hopp gummisnopp!

Igår var jag med Jessica efter jobbet, och vi åkte runt i min bil och dunkade skithög musik, åt på Burger King (hihi) och skrattade så vi pissade ner oss, typ. När jag först flyttade hit var jag rädd att jag inte skulle träffa någon alls, men jag har faktiskt några riktigt fina arbetskollegor, och jag vet inte vad jag tagit mig till om det inte varit för dem alltså. Det var längesedan jag var så glad som jag var igår, och det var så skönt. Snart kommer jag hem också, och jag har längtat så mycket. Allting är så bra hela tiden nu. Ja, försutom mitt jobb, men förutom det är allt så jävla fantastiskt. Ingenting särskilt har hänt, förutom att jag ska bli sambo med Johanna, men ändå. Jag känner mig så lätt och... Skuttig. Som om jag blivit femton igen och går i nian och allting var bara så jävla enkelt. 

Trodde förresten idag att jag råkat slänga bort mina tågiljetter, men de hade bara smugit in mellan en bunt papper, tack och lov. Under de minuter som jag trodde att jag faktiskt slängt dem gick jag runt och svor, funderade på vad jag skulle skriva i ett mail till SJ, var asförbannad på mig själv, och när jag väl hittade dem började jag asgarva och så var det inget mer med det. 

Jobbar nu lördag, söndag och måndag, sedan kommer jag sätta mig på tåget klockan 18.30 på tisdagen och glida upp till Norrland. Blir trevlans det. Nu måste jag sova, måste ju orka med morgondagen! Puss och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?

E-mail?

Har du en blogg?

Vill du slippa skriva dina uppgifter igen?

Kommentar:

RSS 2.0