Godkväll

Sitter här i min soffa och försöker få ihop någon slags budget/plan på hur jag ska överleva den närmsta tiden. Nästa månad kommer bli jobbig som fan, men det ska nog gå. Har en miljon enkronor jag ska försöka växla till sedlar på något vis, eftersom min bank inte hanterar kontanter. Jag fattar inte det riktigt. Om jag går till en bank, men de inte tar hand om pengar, kommer jag snart gå till ICA och få höra att det inte går att handla där?

ANYWAY. Varit skitmycket uppåt och neråt med humöret. Vet inte om det är höstkylan eller hemlängtan eller både och som bidrar, men jag försöker så gott jag kan för att peppa inför morgondagens stängning i alla fall. Jag gillar att stänga, faktiskt. Jag kan sova hur länge jag vill, gå runt hemma och ta det lugnt innan jag ska jobba. Ah, just det. En till anledning till att jag är deppig är troligtvis på grund av mitt jobb, men jag ska nog överleva en dag till. Önskar att jag inte var så lat gällande söka nya jobb, så jag har ju bara mig själv att skylla, men snart så. Hem och vila om två veckor, och sedan när jag kommer tillbaka så jävlar. Då kommer det att hända grejer, känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?

E-mail?

Har du en blogg?

Vill du slippa skriva dina uppgifter igen?

Kommentar:

RSS 2.0