AIIIIIE

Typ så lät jag när jag lyckades lägga handen mot grillmaskinen som var ungefär 370 grader varm idag. Gissar på att det bli en jättegullig blåsa där sedan. 

Idag jobbade jag över ungefär tre och en halv timme för att jag är en underbar människa, och fick ihop i alla fall 28 timmar denna vecka tack vare det. Helt okej trots allt. Har varit på så bra humör de senaste dagarna att det spelar ingen roll om det varit 200 eller 2 timmar. Flera stycken idag kommenterade detta, att jag var så full av energi, så glad och de var glada för min skull. Jag bli också glad att höra det, för jag vill ju vara en glad människa, en sådan som är trevlig att arbeta med. 

Har lite beslutsångest gällande mitt beslut om jag ska stanna på jobbet ett tag till, jobba heltid, eller om jag ska fortsätta med deltid och skaffa ett annat deltidsjobb. Ska fundera mer över detta, och lämna ett beslut till chefen när jag kommit tillbaka från Övik igen, då han väntar på att jag ska bestämma mig.

NU ska jag sätta på bra musik, lägga mig i sängen och blunda. Efter den här dagen är det egentligen allt jag orkar med. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?

E-mail?

Har du en blogg?

Vill du slippa skriva dina uppgifter igen?

Kommentar:

RSS 2.0