Mysigt värre

Te, miniskorpor och tvspel. Så spenderar jag denna fredagskväll. 

Inhandlade en del grejer idag också. Nya kuddar, örngott (varav ett i helt fel storlek, jävla klantarsle) lakan som faktiskt är i rätt storlek till min säng och en kappa att lägga på sängen, så den ser lite finare ut. Ska fixa det imorgon och ta bilder så ni får se.

Blev även en del handling på ICA, hade inte mycket hemma i matväg, men nu så ska jag nog klara mig ett ta framöver. 

Imorgon har jag tvättid klockan mellan sju och två, och en heeel del tvätt, så snart blir det sängen för min del så jag orkar pallra mig upp i tid. Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kimskorpor :3

2012-11-16 @ 22:29:12
URL: http://bananacan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?

E-mail?

Har du en blogg?

Vill du slippa skriva dina uppgifter igen?

Kommentar:

RSS 2.0