Bilder på nya rummet

Ursäkta att bilderna är så mörka, men ni får i alla fall en uppfattning om hur mitt rum ser ut, hoppas jag.


Såhär ser det ut när man står i dörren.

Såhär ser det ut när man står i hörnet av rummet, på andra sidan. 


Och såhär ser det ut när man sitter i sängen och kollar mot andra hörnet. Litet, men jag gillar det. Det mesta har fått plats, fast jag har fått lösa grejer på lite smarta sätt. Typ gömma saker bakom nallarna uppe på garderoben.


Nu ska jag spendera kvällen med att spela Sims. Inte illa att göra det på en 48 tummare. hihi. 

Kommentarer
Postat av: HD

Ser jättemysigt ut!

2012-12-01 @ 19:13:38
Postat av: Amanda

Vad mysigt det ser ut :'3

2012-12-03 @ 14:53:22
URL: http://bananacan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?

E-mail?

Har du en blogg?

Vill du slippa skriva dina uppgifter igen?

Kommentar:

RSS 2.0