Döda bloggen

Hej hopp. Här var det inte mycket liv. Har inte orkat blogga eller någonting, men nu så tänkte jag ta ikapp lite.

Egentligen har jag inte gjort så mycket, mest tagit hand om mig själv. Myst, spelat, tvättat kläder, lagat mat, fixat i rummet, köpt en rattmuff till min bil, varit ute med Akira och så vidare. Kollat runt efter jobb och skolor och så med. Är inte helt säker på vad som händer riktigt ännu, men det är lite grejer på gång. Tänker inte avslöja vad ännu för det är inte färdigt, men vi får se! Lite hemlisar, hihi.

Kommer i vilket fall nog bli lite plugg igen, kanske en eller två distanskurse för att försöka få igång skolhjärnan igen och se om det kanske kan vara något jag orkar göra på heltid. Vad jag än hittar för lösning så måste jag från mitt nuvarande jobb fort som fan, för om inte min chef får sparken så kommer han på riktigt att köra slut på alla som jobbar där. Det här gäller inte bara mig, utan Johanna och Jessica, alla känner likadant. 

Nu sitter jag och knåpar på en liten önskelista som pappa vill se, ska försöka att inte göra en för lång, hihi. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?

E-mail?

Har du en blogg?

Vill du slippa skriva dina uppgifter igen?

Kommentar:

RSS 2.0